Goodyear wprowadza następce opony Eagle F1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Witeek
    Rider
    • 2005
    • 502

    Goodyear wprowadza następce opony Eagle F1

    Anfel, cze spot w częstochowie koło obi w środę przyjedź po wlepkę 20:00

    [ Dodano: Pon 04 Cze, 07 22:25 ]
    Anfel, Leony ładnie wyglądają z naszymi wlepkami :wink:
    witeek - octavia 2.0 TDI DSG
  • NEOrADEk
    L&K
    • 2005
    • 1469

    #2
    Goodyear wprowadza następce opony Eagle F1

    Goodyear, jeden z największych producentów opon na świecie, wprowadza na rynek oponę Eagle F1 Asymmetric, z segmentu Ultra High Performance, w której wykorzystano innowacyjną technologię „Active Cornergrip". Zastosowane po raz pierwszy w konstrukcji opony dodatkowe wzmocnienie aramidowe po wewnętrznej stronie jej boku optymalizować ma zachowanie opony na zakrętach.

    „Dwa lata temu Goodyear postanowił stworzyć oponę dla prędkości sięgających 300 km/h, która wyznaczy nowe standardy, jeśli chodzi o zachowanie w zakrętach zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Kierowcy oczekują od opon bezpieczeństwa, komfortu oraz wysokich osiągów. Chcą, żeby ich samochody trzymały się drogi jak samochody wyścigowe. Nowa opona Eagle F1 Asymmetric spełnia te wysokie wymagania" – powiedziała Dominika Kraśko, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear w Polsce.

    Nowa Eagle F1 Asymmetric jest następczynią opony Goodyeara Eagle F1 GS-D3, potocznie zwanej „F Jedynką", która przez wiele lat biła na głowę konkurencję w wielu testach przeprowadzanych przez pisma i organizacje motoryzacyjne Europy. Eagle F1 zdobywała nagrody oraz otrzymywała rekomendacje od tak prestiżowych magazynów, jak „ADAC motorwelt", „Auto Bild", „Auto Motor i Sport", „Autocar", „Stiftung Warentest", „mot", „Sport Auto", „Evo", czy „Powercar".

    Dzięki zastosowaniu technologii „Active Cornergrip", kontakt Eagle F1 Asymmetric z nawierzchnią po stronie wewnętrznej – w przypadku jazdy po łuku – jest większy niż w oponie Eagle F1 GS-D3. Kiedy samochód pokonuje zakręt, strefa kontaktu opony z nawierzchnią poddawana jest działaniu dużych sił. Wtedy większy nacisk wywierany jest na zewnętrzny bark opony. Z kolei, wewnętrzna część bieżnika jest mniej obciążona. Goodyearowi udało się ograniczyć tendencję do powstawania ekstremalnych sił znoszących na zewnątrz opony. Środek ciężkości jest utrzymywany maksymalnie jak najbliżej środka bieżnika, który zapewnia większą przyczepność po stronie wewnętrznej opony. Testy pokazały, że opona Eagle F1 Asymmetric ma o wiele większą powierzchnię styku z nawierzchnią niż konkurencyjne opony oraz bardziej równomierny rozkład ciśnienia wzdłuż całego śladu.

    Prawie wszystkie rozmiary Goodyear Eagle F1 Asymmetric zostały zaprojektowane w wersjach dla podwyższonego obciążenia, aby pasowały do większości nowoczesnych samochodów wyższej klasy. Opona dostępna jest w 24 rozmiarach, od 17 do 21 cali.

    [autocentrum.pl link]

    O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
    "Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"


    Uniden Pro 510XL+Hustler IC100

    Komentarz

    Pracuję...